Maak de voor het managementsysteem relevante bedrijfsdocumentatie centraal beschikbaar. Geheel naar eigen inzicht in te delen.
Je kunt geheel naar eigen inzicht een documentatie indeling maken. De documentatie-functionaliteit is met name geschikt om informatie in de vorm van documenten (PDF) en plaatjes (JPG e.a.) ter beschikking te stellen. Tevens is het mogelijk om MS Office formaten op te nemen.
Bestaande documenten kun je onder versiebeheer vervangen.
Bovendien is het mogelijk om hyperlinks naar externe webpagina’s op te nemen.
Mogelijkheden:
- Informatie over de eigen organisatie zoals bijvoorbeeld beleid, organogram, missie visie, managementverklaring enz.
- Handboeken zoals personeelsgids, veilig werken, reglementen enz.
- Veiligheidsbladen gevaarlijke stoffen of verwijzing naar betreffende webpagina(’s) van leveranciers
- Diverse normen, normbladen of verwijzingen naar webpagina’s met informatie.
Waar wacht u nog op?
Begin vandaag nog met ISO2ACT en koppel signaleren, melden en documenteren automatisch aan informeren, acteren, evalueren en leren op elk moment vanaf elke plek met Smartphone, Tablet en PC!