Voor een snelle vastlegging van een issue kennen we de speciale verkorte workflow ‘snelle melding’. Vervolgens kun je later de registratie aanvullen en via de normale workflow verder afhandelen.
Je kunt de volgende meldingen registreren in ISO2ACT:
- (Klant)Klachten (gemeld door klanten of leveranciers m.b.t. de eigen organisatie)
- Interne afwijkingen (directe en indirecte processen)
- Leveranciersafwijkingen
- Verbetervoorstellen
- Ongevallen
- Incidenten (arbo, milieu, infrastructuur)
De meldingen worden via een gestandaardiseerde workflow, gebaseerd op Plan Do Check Act, afgehandeld.
- Details en bijlagen vastleggen
- Beoordelen
- Oplossen / afhandelen door correctieve (herstel) actie(s)
- Analyseren oorzaak en vaststellen mogelijke corrigerende maatregel(en) om herhaling te voorkomen
Voorbeeld melding:
Waar wacht u nog op?
Begin vandaag nog met ISO2ACT en koppel signaleren, melden en documenteren automatisch aan informeren, acteren, evalueren en leren op elk moment vanaf elke plek met Smartphone, Tablet en PC!